Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis ) · Postvak: 0

Navigatie

> Man wint 258.5 miljoen dollar met Powerball loterij
admin
plaatsen 23-04-2010, 12:50 PM
Bericht #1

Veteran

Groep: Administrators
Sinds: 21-October 08
Gebruiker Nr.: 1

Een 29-jarige winkelbediende in Missouri in de VS die nog maar $28.96 op zijn bankrekening had, hoeft de rest van zijn leven niet meer te werken, nadat hij bekend gemaakt heeft dat hij de winnaar van de Powerball loterij is. De man wint het ongekende bedrag van 258 miljoen dollar.

De gelukkige winnaar Chris Shaw zegt dat hij van plan is om met zijn loterij winst een schuld aan een vriend af te lossen, zijn rekeningen betalen, een tandarts bezoeken om zijn voorste 2 tanden, die missen te laten vervangen en hij neemt zijn drie kinderen en de twee kinderen van zijn vriendin mee naar Disney World in Florida. In een interview vertelde Shaw: "We komen niet uit het geld. Voor ons is het al een hele geruststelling dat ik gewoon me electriciteits- en gas rekening kan betalen. Het voelt alsof er een gewicht van me schouders word gelicht. Ik heb nog zo veel rekeningen thuis, ik wist niet hoe ik die moest betalen."

Shaw kocht het winnende lot voor $5 bij een Break Time winkel in Marshall, waar hij ook werkt. Shaw kwam de ceremonie cheque afhalen in een standaard shirt en een petje, maar met een enorme glimlach. "Het bedrag dat we winnen voelt als een sprookje, ik ben een gewone jongen die van loon tot loon werkt.... maar nu niet meer." Zei Shaw. Hij werkte pas 3 weken bij de winkel toen hij besloot een Powerball lot, sigaretten en een frisdrank te kopen aan het eind van zijn dag. "We waren grapjes aan het maken over dat we hem zouden winnen, maar niemand dacht dat we hem ook daadwerkelijk zouden winnen." aldus Shawn.

De jackpot van $258.5m is de 10 na hoogste loterij jackpot allertijden. De winnende getallen waren 11-34-41-49-55, Powerball 20. Het Power Play nummer wat 2. Shaw zegt dat hij advies zal vragen aan mensen die verstand van geld hebben, voordat ze bepalen hoe ze de jackpot uitbetaald willen krijgen, in 30 betalingen over 29 jaar of een bulk bedrag van $124,875,122.
Go to the top of the page

+Quote Post

Berichten in dit onderwerp

Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Gasten en 0 Anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:

RSS Print Versie Actuele tijd: 7th September 2010 - 05:45 AM
Soloweb